قوانین نماینده

 

•    شما موظف هستید كه كلیه شرایط و مقررات شركت كه بر اساس قوانین كمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبكه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد، مطالعه نموده و مطلع گردید و به طور كلی، نسبت به جمیع قوانین، امور كار و بروز رسانی ها (که درقسمت قوانین سایت است) اطلاعات كافی داشته و سپس اقدام به فعالیت نمایید، درغیر این صورت، به هیچ عنوان حق ادعا و یا مطالبه ای كه ناشی از عدم اطلاع باشد را نخواهید داشت.

•    شما زمانی تحت عنوان"نماینده" شرکت پرشین وی می توانید فعالیت نمایید که در سایت شرکت و قسمت ثبت نام، بعنوان نماینده ثبت نام و درخواست نمایندگی ارسال نموده و  از طرف شرکت تایید شده است.

•    عضویت در بازاریابی شبکه ای شرکت پرشین وی رایگان است.

•    در صورتیکه، شما به هر دلیل توانایی ثبت نام در سایت را نداشته باشید، هیچ یک از کارشناسان شرکت پرشین وی مجاز نیستند برای شما ثبت نام نمایند. 

•    شما موظف هستید کد ملی تان را در زمان ثبت نام بصورت صحیح  وارد نمایید. کد منحصر به فرد شما در زمان ثبت نام " کد ملی" شما است بنابراین، در وارد نمودن آن دقت نمایید در صورت نادرست وارد نمودن آن بصورت عمد یا اشتباه، تنها شما مسئول عواقب آن هستید و شرکت هیچ مسئولیتی در برابر آن نخواهد داشت.

•    شما موظف هستید اطلاعات درخواستی از شما در زمان ثبت نام را بصورت صحیح  وارد نمایید. این اطلاعات، شامل اطلاعات شناسایی برای احراز هویت شما، اطلاعات ارتباطی (آدرس منزل، تلفن، آدرس پست الکترونیک و...) برای ارتباط شرکت با شما و نیز اطلاعات حساب مالی شما برای واریز حق کمیسیون است. بنابراین نادرست وارد نمودن اطلاعات مذکور بصورت عمد یا اشتباه، مسئولیت آن تنها به عهده شماست و شرکت هیچ مسئولیتی در برابر آن نخواهد داشت.

•    شما متعهد هستید طی مدت یک هفته کاری متن قرارداد را در دو نسخه با ثبت امضاء و اثر انگشت، بصورت حضوری و یا با پست به آدرس شعبه مرکزی شرکت پرشین وی ارسال نمایید. در صورت عدم ارسال قرارداد تنها شما مسئول عواقب آن هستید.

•    شما در جایگاه نمایندگی موظف هستید در صورت تمایل به تغییر حامی تان تا مهلت زمانی تعیین شده 48 ساعته از زمان ثبت نام نهایی به تغییر حامی تان اقدام نمایید، در غیر اینصورت می بایست برای تغییر حامی تان پس از انتخاب گزینه تغییر حامی و گذراندن 90 روز اقدام نمایید.

•    چنانچه به هر دلیلی (فسخ یا تنبیه) شما جایگاه نمایندگی تان را از دست بدهید و به جایگاه مشتری بازگردید زیر مجموعه تان را از دست خواهید داد و آنها به حامی شما ارث خواهند رسید و تنها شما مسئول آن خواهید بود و شرکت هیچ مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.

•    شما بعنوان نماینده شرکت پرشین وی مجاز هستید علاوه بر دریافت حق کمیسیون به فروش محصولات شرکت و نیز فعالیت بازاریابی شبکه ای و شبکه سازی بپردازید.

•    در شرکت پرشین وی هیچ گونه حق کمیسیون بابت عضو گیری پرداخت نمی شود و پرداخت حق کمیسیون و پاداش فقط بابت فروش محصولات این شركت است.

•    شما جهت واجد شرایط شدن دریافت حق کمیسیون سازمان فروش، می بایست ماهانه حد مطلوب فروش به مبلغ 1.000.000 ریال (برابر صد هزار تومان) را انجام داده باشید.
•    در صورت دارا بودن مشتری، آنها در سطح یک شما قرار خواهند گرفت که میزان حق کمیسیون دریافتی شما برابر با 19% است.

•    شرکت متعهد می گردد بر اساس "طرح تجاری پرشین وی" شرکت و به طور همزمان به نمایندگان بازاریابی شبکه ای، حق کمیسیون پرداخت نماید.

•    شركت متعهد می گردد، كلیه حق کمیسیون و پاداش های هر نماینده شبكه ای را پس از پرداخت كامل خرید كالا و فقط به حساب بانكی شخصی نماینده، تا پایان 5 روز اول کاری هر ماه شمسی به صورت نقدی واریز نموده و در صفحه اختصاصی وی در وب سایت شركت، موخر به انجام عملیات بانكی اعلام نماید.

•    شما متعهد هستید كه كلیه وجوه پرداختی خود را بابت خرید محصولات شركت، فقط به حساب رسمی شركت كه به نام "شركت مهندسی بازرگانی راه سوم پارسیان" می باشد، واریز نماید.

 بدیهی است مسئولیت واریز وجه به هر حساب دیگری به جز حساب شركت به عهده خود شما می باشد.

•    شماره حساب های شرکت مهندسی بازرگانی راه سوم پارسیان (پرشین وی)، عبارتند از: شماره حساب بانک ملت 5431706647 ،شماره حساب بانک سامان 83271022672001 .

•    نماینده این شركت، حق هیچ گونه سوء استفاده، دریافت وجه و یا فروش هیچ گونه كالای دیگری را به صورت تركیبی و یا جداگانه تحت هیچ عنوان از طریق این قرارداد را به كسی نداشته و فقط حق فروش محصولات این شركت را دارد.

•    شما بعنوان نماینده شرکت متعهد هستید كه معرفی و بازاریابی محصولات شركت را فقط برای مصرف كنندگان نهایی انجام داده و از فروش مستقیم به توزیع كنندگان، عمده فروش ها، خرده فروش ها و واسطه ها خودداری نمایید.

•    در بازاریابی شبکه ای شرکت پرشین وی هیچ گونه خرید اجباری وجود ندارد و در صورت مشاهده تخلف محسوب می گردد و با متخلف برخورد خواهد شد.

•    شما موظف هستید طبق قوانین خرید فعالیت نمایید و در صورتی که افراد سازمان را وادار به خرید اجباری نمایید، تنها شما مسئول عواقب ناشی از آن هستید.

•    شركت متعهد می گردد كه در صورت فوت نماینده،كلیه حق و حقوق وی رابه وارث قانونی وی، پرداخت نماید و در صورتی كه پیمانكار وارث قانونی نداشته باشد، كلیه حق و حقوق نماینده به حساب های خیریه از طرف وی واریز می گردد.

•     مدت قرارداد بازاریابی شبكه ای از زمان تکمیل ثبت نام بعنوان نماینده به مدت یك سال می باشد و پس از آن، ادامه فعالیت منوط به تمدید قرارداد با شركت بوده و نماینده متعهد می گردد كه بعداز تکمیل ثبت نام بعنوان نماینده وانعقاد قرار داد، فعالیت های خود را بابت بازاریابی و فروش محصولات آغاز نماید.

•    در صورتی که نماینده ظرف مدت قرارداد بتواند در هر ماه شمسی، 1.000.000 ریال (شرط واجد صلاحیت شدن دریافت پورسانت) از محصولات شرکت را به صورت فروش مستقیم (خرده فروشی) به فروش برساند، قرارداد به صورت خودکار برای همان ماه تمدید خواهد شد.

•    در صورت عدم تمدید قرارداد، دفتر کار مجازی نماینده به صورت غیر فعال درآمده و نماینده قادر به دریافت حق کمیسیون ها و پاداش ها مربوط به شبکه بازاریابی خود نخواهد بود.

•    نماینده مدت یکسال فرصت دارد اقدام به تمدید مجدد قرارداد نماید و در صورت عدم تمدید، قرارداد نماینده به صورت دائم فسخ و دفتر کاری حذف خواهد شد.

•    شركت متعهد می گردد، جزوات و كاتالوگ های آموزشی مورد نیاز كار نمایندگان بازاریابی شبكه ای را در وب سایت شركت در اختیار پیمانكار بازاریابی شبكه ای قرار دهد.

•    شما در صورتیکه، درخواست اداوات تبلیغاتی دارید، می بایست از طریق سایت و آنلاین اقدام به خرید نمایید و امکان سفارش تلفنی نیست.

•     شما موظف هستید كه در هنگام معرفی محصولات و بازاریابی می بایست فقط به اطلاعات درج شده بر روی بسته بندی محصولات و وب سایت و مالتی مدیاهای شركت (كاتالوگ ،جزوه، عكس، صدا، تصویر وغیره) اكتفا نموده و از ارائه هر گونه اطلاعات دیگر و غیر واقعی (وب سایت، وبلاگ ویا آگهی روزنامه) به منظور تبلیغات و فروش اجتناب نمایید.

•    شما بعنوان نماینده شرکت پرشین وی، حق مصاحبه و یا مذاكره و یا سفارش تبلیغات با هیچ یك از رسانه های گروهی را ندارید.

•    شما بعنوان نماینده باید كلیه قوانین و مقررات جاری حاكم در كشور و شركت را رعایت نموده و به موازین اخلاقی و اسلامی احترام گذاشته و پایبند باشید و نباید مبادرت به فعالیتی نمایید كه ممكن است منجر به بد نامی شما و یا شركت گردد. 

در غیر اینصورت مسئولیت و عواقب آن به عهده شما بوده و شركت در این مورد مسئولیتی را به عنوان كارفرما نخواهد داشت.

•    کسورات قانونی به عهده شما است و شركت پس از كسر مبلغ قانونی از حق کمیسیون شما، به مراجع قانونی پرداخت خواهد نمود. درصد اعلامی از طرف سازمان امور مالیاتی کشور جمهوری اسلامی ایران 3% است.

•    به فاکتورها طبق قانون، مالیات بر ارزش افزوده تعلق می گیرد و باید وجه فاکتور را پس از محاسبه مالیات بر ارزش افزوده پرداخت نمایند .در صد ارزش افزوده 9% است.
•    چنانچه پیمانكار از نظر مراجع قانونی، یك فرد ممنوع المعامله و یا تحت پیگرد باشد، هر زمان كه شركت از این موضوع مطلع گردد، قرارداد را به صورت یكطرفه و بدون اطلاع قبلی فسخ می نماید.

•    شما موظف هستید كه دركلیه جلسات و سمینار های شركت جهت ارتقاء اطلاعات و شناختن محصولات جدید شركت واستراتژی های فروش، شركت نموده و به طور مرتب در جریان آخرین اخبار و اطلاعات از طریق وب سایت شركت قرار بگیرد، بدیهی است، مسئولیت عدم آگاهی از آخرین اخبار به عهده خود شما است.

•    نماینده اجازه ندارد عضو و یا اعضا سازمان نماینده دیگر را جذب نماید. تخلف محسوب می گردد و با متخلف برخورد خواهد شد.

•    در صورتی كه، شما اقدام به ایجاد دفتر كار اختصاصی با مجوز شركت نمایید، متعهد هستید كه كلیه قوانین و مقررات بر اساس ماده 13 قانون كار جمهوری اسلامی ایران و ماده 38 قانون تامین اجتماعی، را برای خود و كاركنان دفتری و اجرایی خود انجام دهید. 

بدیهی است، مسئولیت عدم انجام این تعهدات به عهده شما خواهد بود.

•    نمایندگان اختیار اهدا، فروش، واگذاری یا انتقال امتیاز توزیع کنندگی خود را به دیگران ندارد مگر اینکه از شرکت و حامی مستقیم زیر مجموعه خود مجوز کتبی داشته باشند.

•     شما در صورتیکه در یکی از شرکت های بازاریابی شبکه ای فعال باشید نمی توانید در هیچ یک از شرکت های دیگر فعالیت نمایید و می بایست ابتدا مراحل انصراف از فعالیت را در شرکت اولیه طی نمایید و سپس در شرکت جدید ثبت نام نمایید.

•    نمایندگان در جایگاه حامی موظف هستند که زیر مجموعه شان را مورد حمایت قرار داده و تمام تلاشش را برای پیشرفت مجموعه و سازمانشان انجام دهند.

•    زمان تحویل کالا بنابر انتخاب شما در نوع تحویل کالا متفاوت خواهد بود لذا، در زمان انتخاب نوع تحویل کالا به متن اعلامی مدت زمان تحویل دقت فرمایید.

•    چنانچه تحویل کالای شما از طریق پست انجام گردد، شما در زمان تحویل می بایست از صحت و سلامت کالا اطمینان حاصل نمایید چرا که پس از تحویل شرکت هیچ مسئولیتی در قبال ادعا معیوبی کالا پس از تحویل از سوی خریدار نخواهد داشت.

•    چنانچه تحویل کالای شما از طریق پست انجام گردد، در صورت اعلام آدرس اشتباه و یا تحویل گیرنده اشتباه از سوی خریدار، شرکت هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

•    شرکت متعهد می گردد که کلیه کالاهای فروخته شده توسط پیمانکاران بازاریابی شبکه ای را به مشتری تحویل نماید.

•    انصراف از سفارش و دریافت وجه واریزی قبل از ارسال کالا، پس از کسر حق کمیسیون و مبلغ مالیات بر ارزش افزوده و طبق قوانین اعلامی امکان پذیر است.

•    نحوه محاسبه هزینه ارسال برای تمامی مشتریان یکسان است.