راهنمای سایت
1 - » چگونه می توانم در پرشین وی عضو شوم و فعالیت کنم؟

1- ابتدا گزینه *عضویت* در پرشین وی را در بالای صفحه انتخاب نمایید:

2- برای عضویت در سایت، شما دو گزینه پیش رو دارید؛
-
ثبت نام به عنوان نماینده فروش
-
ثبت نام به عنوان مشتری

اگر می خواهید به عنوان *نماینده فروش* در پرشین عضو شوید و از مزایای نماینده بودن استفاده کنید، مراحل ثبت نام را به صورت زیر پیش ببرید:

نماینده فروش: در صورت ثبت نام به عنوان نماینده فروش، شما از همان ابتدا می توانید به عنوان نماینده پرشین وی فعالیت داشته باشید. توجه داشته باشید که برای حفظ جایگاهتان به عنوان نماینده می بایست ماهیانه مبلغ 207.000 تومان خرید ثبت  نمایید در غیر این صورت پس از گذشت 3 ماه به مشتری تبدیل خواهید شد.

3- کد امنیتی مندرج را عینا در کادر وارد نمایید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید

4- در مرحله بعد اطلاعات لازمه از جمله کد ملی، کد ملی معرف و رمز عبور مورد نظرتان را وارد نمایید و مجددا بر روی گزینه ادامه کلیک کنید:

کد ملی: کد ملی شما به عنوان نام کاربری شما در سیستم ثبت می شود. به یاد داشته باشید کد ملی قابل ویرایش نیست و انحصاری است. پس در وارد کردن کد ملی خود دقت نمایید.

سن قانونی: حداقل سن قانونی جهت فعالیت به عنوان نماینده فروش 18 سال تمام می‌باشد.

کد معرف: شما برای ثبت نام به عنوان نماینده حتما باید کد معرف داشته باشید. معرف در حقیقت کسی است که در سایت به عنوان نماینده فروش در حال فعالیت است و شما در زیرمجموعه وی قرار می گیرید و فعالیت خود را شروع می کنید.

* توجه داشته باشید که تمامی اعدادی که وارد می کنید به صورت انگلیسی باشند.

5- در این مرحله اطلاعات کامل تری از خودتان از جمله نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت، نام پدر و ... را به صورت دقیق وارد نمایید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

 
 
 
 
 
 
 
 

آدرس: آدرس پستی خود را بادقت وارد نمایید. این آدرس به عنوان آدرس پیش فرض شما انتخاب شده و در قرارداد نیز همین آدرس ثبت می شود.

شماره تماس: یکی از مهم ترین راه ارتباطی ما با شما، شماره تماس ثبت شده در سایت می باشد. بنابراین شماره ای را ثبت نمایید که در دسترس می باشد. ضمنا شماره تماس ثبت شده نباید قبلا در سیستم ثبت شده باشد. در صورت تکراری بودن شماره، سایت از ثبت نام شما جلوگیری به عمل می آورد.

*  به یاد داشته باشید مسئولیت صحت آدرس و کدپستی جهت ارسال سفارش بر عهده خودتان می باشد.

6- سپس اطلاعات تکمیلی تان را وارد نمایید.

* دقت داشته باشید که شماره حساب تان را به صورت درست وارد کرده باشید چرا که در صورت صحیح نبودن شماره حساب امکان واریز پورسانت برای شما وجود نخواهد داشت.

7-  در این مرحله در صورت مطالعه قوانین وب سایت و پذیرش آن بر روی گزینه *قوانین وب سایت را مطالعه کرده ام و می پذیرم* کلیک کنید و این بار بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید پس از آن  حساب شما ایجاد شده و می توانید وارد حساب خود شوید.

2 - » چگونه وارد حساب کاربری ام در سایت پرشین وی شوم؟

1- ابتدا گزینه *ورود* در پرشین وی را در بالای صفحه انتخاب نمایید.

2- پس از آن با کدملی تان که در اینجا به عنوان نام کاربری شما لحاظ می گردد و رمز عبوری که برای خودتان انتخاب کردید وارد شوید.

* می توانید با تیک زدن گزینه *ذخیره مشخصات ورود* اطلاعات تان را ذخیره کنید تا دیگر نیازی به وارد کردن آن برای هر بار ورود نباشد.

فرآیند دریافت رمز عبور جدید

1- بر روی گزینه *رمز عبور را فراموش کرده اید* کلیک کنید.

2- در مرحله بعد با وارد کردن شماره موبایل و کد ملی و پس از آن کلیک بر روی گزینه *ارسال کد اعتبارسنجی* برای شماره موبایلی که وارد کرده اید کدی ارسال می گردد.

3- با وارد کد اعتبار سنجی که به همراه شما ارسال شده در باکس مربوطه و همچنین انتخاب رمز عبور جدید برای خودتان و وارد کردن آن و در نهایت کلیک بر روی گزینه ذخیره رمز جدید، زین پس این رمز به عنوان رمز عبور جدید شما در نظر گرفته خواهد شد.

 

3 - » اگر رمز عبورم را فراموش کرده باشم چگونه می توانم مجددا به حساب کاربری ام دسترسی داشته باشم؟

1- بر روی گزینه *رمز عبور را فراموش کرده اید* کلیک کنید.

2- در مرحله بعد با وارد کردن شماره موبایل و کد ملی و پس از آن کلیک بر روی گزینه *ارسال کد اعتبارسنجی* برای شماره موبایلی که وارد کرده اید کدی ارسال می گردد.

3- با وارد کد اعتبار سنجی که به همراه شما ارسال شده در باکس مربوطه و همچنین انتخاب رمز عبور جدید برای خودتان و وارد کردن آن و در نهایت کلیک بر روی گزینه ذخیره رمز جدید، زین پس این رمز به عنوان رمز عبور جدید شما در نظر گرفته خواهد شد.

 
 

4 - » چگونه می توانم جایگاهم را از پرشین وی لغو کنم؟

اگر کاربری تمایل داشته باشد که همکاری خود را با شرکت پرشین وی لغو کند می بایست به صورت زیر عمل کند:

1- با نام کاربری و رمز عبورتان وارد جایگاه خود شوید.

2- وارد قسمت *مشخصات من* شوید.

3- بر روی گزینه درخواست لغو قرارداد کلیک کنید.

اگر کاربری سهوا بر روی گزینه درخواست لغو قرارداد کلیک کرده باشد باید به صورت زیر عمل کرده کند:

مرحله اول: با پشتیبانی وب سایت پرشین وی تماس بگیرد.

شماره های تماس: 02186047250- 02188514983

مرحله دوم: پشتیبانی وضعیت جایگاه شما را بررسی می کند و درصورت تایید این موضوع نسبت به فعال کردن جایگاه شما اقدام می کند.


راهنمای خرید
1 - » چگونه می توانیم از سایت پرشین وی محصولی را خریداری کنم؟

1- وارد حساب کاربری خود شوید.

2- وارد صفحه محصول مورد نظرتان شوید و بعد از انتخاب تعداد مورد نظرتان آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و پس از آن وارد سبد خریدتان شوید.

3- در این قسمت اگر کد تخفیفی دارید می توانید با جای گذاری آن در باکس مربوطه و کلیک بر روی گزینه *ثبت کد تخفیف* از آن استفاده کنید.

4- پس از این مرحله اگر تمایل دارید محصول دیگری به سبد خرید خود اضافه کنید بر روی گزینه *ادامه خرید* کلیک کنید در غیر اینصورت با انتخاب گزینه *خرید خود را نهایی کنید* وارد مرحله بعد می شوید.

 

5- با کلیک بر روی گزینه *خرید خود را نهایی کنید* وارد مرحله ای می شوید که در آن باید جزئیات سفارش اعم از نام، نام خانوادگی، آدرس، کد پستی و ... را وارد کنید و درصورتی که از تمامی اطلاعات وارد اطمینان دارید بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

*  به یاد داشته باشید مسئولیت صحت آدرس و کدپستی جهت ارسال سفارش بر عهده ​شخص سفارش‌دهنده می باشد.

6- در این مرحله با انتخاب گزینه *ارسال درب منزل* که تنها شیوه ارسالی پرشین وی می باشد، و پس از آن کلیک بر روی  * اتمام خرید و پرداخت* وارد مرحله بعد می شوید.

7- پس از آن وارد صفحه جدیدی می شوید که اطلاعات بسته شما را به صورت کامل نشان می دهد و شما باید نحوه پرداخت که تنها شیوه آن، به صورت آنلاین و از طریق درگاه بانک ملت می باشد را انتخاب نمایید و بر روی گزینه *پرداخت* کلیک کنید تا به جهت پرداخت صورت حساب خود به درگاه بانکی ملت متصل شوید.


 
 

2 - » چگونه می توانم برای واحد خدمات مشتریان پرشین وی تیکت ارسال کنم؟

در صورت داشتن هرگونه درخواست، انتقاد، پیشنهاد، سوال و ... می توانید برای واحد خدمات مشتریان شرکت پرشین وی *تیکت* ارسال کنید که طریقه ارسال ایمیل به شرح زیر می باشد:

1- ابتدا با نام کاربری و رمز عبورتان وارد جایگاه تان شوید.

2- سپس وارد *دفتر کار* شوید.

3- بعد از آن وارد قسمت پرشین وی من بخش *پشتیبانی* شوید. 

4- بر روی گزینه *ثبت درخواست جدید* کلیک کنید. 

5- در این مرحله به ترتیب زیر موارد درخواستی را وارد نمایید:

1- واحد را انتخاب نمایید.

2- درخواست تان را به صورت کامل شرح دهید.

3- اگر می خواهید عکس، فیلم و .. به شرح درخواست تان اضافه کنید از این قسمت اقدام نمایید.

4- و در نهایت درخواست تان را ارسال نمایید.

 

3 - » اگر در سفارش من محصول کسری و یا تعویضی وجود داشت چگونه باید عمل کنم؟

مرحله اول: اگر بعد از دریافت بسته، متوجه کسری و یا خرابی در سفارش خود شدید می بایست بلافاصله به واحد خدمات مشتریان پرشین وی *تیکت* ارسال نمایید.

برای ارسال تیکت به موارد زیر توجه کنید:

1- واحد را از بین دو گزینه *تعویض کالای معیوب* و یا *کسری کالا* انتخاب نمایید.

2- درخواست تان را به صورت کامل شرح دهید.

3- برای سریع تر پیش رفتن این پروسه، از تمامی زوایای جعبه و همچنین حواله های ارسال شده با سفارش تان عکس های با کیفیت ارسال کنید.

مرحله دوم: در این مرحله تیکت شما توسط واحد خدمات مشتریان بررسی خواهد شد و در صورت تایید این واحد، این تیکت به واحد کنترل کیفیت به جهت بررسی های لازمه ارسال خواهد شد.

مرحله سوم: در صورت تایید واحد کنترل کیفیت کالای کسری و یا تعویضی برای شما ارسال و یا آماده ارسال با فاکتور بعدتان خواهد شد که در صورت ثبت فاکتور می توانید آن را به سفارش خود اضافه کنید

* درصورتی که کالای شما جزو کالای تعویضی باشد ممکن است بر حسب وضعیت این کالا تیم خدمات مشتریان از شما درخواست کنند که آن را به انبار پرشین وی بفرستید.