مراحل و شرایط برگشت محصول
پرشین وی با توجه به رعایت اصل مشتری مداری و پایبندی به قوانین وزارت بازرگانی ترتیبی اتخاذ کرده که چنانچه شما فیروزه ای های عزیز موفق نشوید محصول خریداری شده خود را به فروش برسانید با رعایت شرایط و طی کردن مراحل ذیل می توانید محصول خریداری خود را عودت دهید:
1- پیش از ارسال محصول، حتما با واحد خدمات مشتریان هماهنگی های لازم را به صورت تیکت و یا ایمیل انجام داده و به هیچ وجه کالایی را بدون هماهنگی به انبار مرکزی ارسال نکنید. (در صورت لزوم می توانید به صورت تلفنی راهنمایی بگیرید).
2- درخواست برگشت محصول فقط از جانب ثبت کننده سفارش قابل قبول است.
3- ذکر شماره سفارش مربوط به محصول خریداری شده و تعداد و مشخصات دقیق محصول مد نظر در درخواست اولیه الزامی است.
4- محصولات باید پلمپ و یا بسته بندی آنها آکبند باشد.
5- هزینه ارسال محصول و سالم رسیدن به شرکت بر عهده خود مشتری است و در صورتیکه محصولات، آسیب دیده به انبار یا شعبه ارسال گردد پذیرش نگردیده و برگشت می خورد.
6- در زمان اعلام درخواست کتبی، محصولات باید حداقل یک ماه تاریخ انقضا داشته باشد در غیر اینصورت قابل پذیرش نمی باشد.
7- یک عکس واضح از محصولات مد نظر به صورت یکجا باید ضمیمه درخواست کتبی ارسال گردد.
8- بعد از پذیرش تا هفت روز کاری مبلغ محاسبه شده با توجه به کسورات به شماره حساب بانک ملت ثبت کننده سفارش واریز می گردد.
9- کسورات شامل هزینه پستی ارسال سفارش از شرکت به ادرس مشتری، کوین های تعلق گرفته شده بابت امتیاز آن محصول، پاداش های چند سطحی و حجمی نماینده های فروش بالای جایگاه صاحب سفارش تا هفت سطح می باشد.
10- در صورتیکه سفارش خریداری شده شامل هدیه یا تعلق گرفتن طرح تشویقی خاصی به نماینده های بالای جایگاه صاحب سفارش باشد هزینه مربوطه محاسبه و جز کسورات محسوب می شود.
11- هدایا و اکسسوری شامل پروسه برگشت محصول نمی شوند.