هپیکس
جاده ایی سبز، برای دویدن و رسیدن به سلامت و شادزیستی.
بیایید هم قدم و همراه یکدیگر شویم .
هپیکس به عنوان برندی هوشمند، اهداف خود را بر مبنای تغییر و بهبود کیفی روند زندگی مردم پی ریز کرده و به دنبال رسیدن به راهی است برای بهبود فرهنگ تغذیه، سلامت و ایجاد لذت مصرف کنندگان.
بخشی از این رویکرد، تمرکز ثابت برجبران ارزش غذایی درسبک زندگی افراد است زیرا می دانیم با توجه به سبک زندگی امروزه و زیاده روی در مصرف زیاد غذاهای فست فود و مضر، مواد ضروری در بدن تامین نمی شود، که این یعنی، قرار گرفتن در معرض ابتلا به بیماریهای گوناگون و نابودی سلامت خود و جامعه.
برند هپیکس با طراحی مکمل های غذایی منحصر به فرد و با هدف ایجاد فرهنگ مصرف مواد مغذی مورد نیاز بدن به طور روزانه و کاهش مصرف مواد مضر، با طراحی خاص و هدفمند به عنوان یکی از برترین مکمل های غذایی در ایران در حال فعالیت و ارتقا برند می باشد یکی از روش هایی که می توان به اهداف خود برسیم، داشتن سبک زندگی سالم در مصرف مواد غذایی است، وقتی که با آگاهی نیاز بدن را رفع کنیم، بدن نیز با آگاهی سلامتی را به زندگیمان هدیه میکند.
سلوکس
کمال طلبی در تولید ایرانی، از کیفیت تا زیبایی.
محصولات مراقبت و زیبایی سلوکس با فرمولاسیون خلاقانه و انحصاری اسیدآمینه برای اولین بار در ایران، استفاده از مواد تشکیل دهنده منحصر به فرد، همچون ترکیبات موثر گیاهی و اسیدآمینه به دلیل شباهت عملکرد در بدن انسان، جذب و اثربخشی بیشتری را در محصولات ایجاده کرده و توانسته منجر به دریافت نتیجه و رضایت مصرف کننده شود.
این راز خانواده مجیکال و دریم ورد است (استفاده از پرفیوم (عطر) با کیفیت بالای اروپایی و خلوص منحصر به فرد، انتخاب رایحه ای که 80% مردم جهان نسبت به آن احساس خوشایندی دارند)، طراحی خلاقانه این خانواده نسبت به جنسیت، تفکر، نگرش و زیبایی شناسی شما احترام و ارزش ویژه ای قائل است.
یکی از مهم ترین خصوصیات این خانواده احترام به محیط زیست بوده، که این مهم در سراسر دنیا نشان دهنده تمدن و تفکر یک جامعه و مردم آن می باشد.
فرای اُل
الهام گرفته از طبیعت و خلاقیت.
فرای اُل در سال 1966 به عنوان اولین روغن درمانی در داروخانه های آلمان جوهره ای برای سلامت و زیبایی پوست ایجاد کرد، که توانسته است در 50 سال اخیر همچنان در جایگاه اولین باقی بماند.
این برند در حوزه درمان و مراقبت پوست صورت و بدن فعالیتی موفق داشته، که نتایج تست های بالینی تایید کننده این امر می باشد.
اختراع ترکیبات منحصر به فرد این برند، علاقه و شهرتی را میان مشتریان و مصرف کنندگانش ایجاد کرده است. فرای اُل با فلسفه کارآفرینی، انگیزه و شجاعت آغاز به کار کرده و تا به امروز بعد از 50 سال توسعه اش به همان اصول اولیه پایدار می باشد، یکی از مهم ترین دلایل انتخاب فرای اُل توسط "پرشین وی" یافتن نگرش همسو و داشتن ماموریتی یکسان (توسعه و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی با بالاترین کیفیت ممکن دارویی) با این کمپانی بوده که اطمینان انتخاب را در داشتن خط فکری یکسان حاصل می نماید.