سوالات متداول عمومی
1 - آیا امکان تغییر شماره حساب وجود دارد؟

بله، برای هر فرد تنها یک بار امکان تغییر شماره حساب وجود دارد. اصلاح شماره حساب از طریق ارسال تیکت و با طی مراحل زیر امکان‌پذیر است:

1- ابتدا وارد دفتر کاری خود شده و با انتخاب گزینه پشتیبانی از منوی سمت راست و بعد کلیک بر روی ثبت درخواست جدید و در نهایت ثبت عنوان ویرایش شماره حساب، شماره حساب بانک ملت خود را یادداشت کرده و درخواست خود را مبنی بر ویرایش شماره حساب به صورت کامل عنوان کنید.

2- با کنترل شماره حساب جدید شما توسط کارشناسان واحد خدمات مشتریان، این شماره در پروفایل شما ثبت خواهد شد.

* شماره حساب حتماً باید به نام صاحب جایگاه باشد. در صورتی که قصد دارید از شماره حساب شخص دیگری استفاده حتما می بایست فرم مربوط به این مورد را پر کرده و هر دو شخص یعنی هم شخص صاحب حساب و هم شخص صاحب جایگاه آن را امضا کرده و اثر انگشت خود را بر روی آن ثبت کنند و برای واحد خدمات مشتریان ارسال کنند.

* هنگام ثبت شماره حساب هیچ علامتی مانند ممیز، خط تیره و ... را وارد نکنید.

* اگر سابقه دریافت پورسانت را داشته باشید، فقط یک بار امکان تغییر شماره حساب وجود خواهد داشت.

* برای دریافت پورسانت های برگشتی خود می توانید در متن تیکت مربوط به تغییر شماره حساب، ماه هایی را که پورسانت دریافت نکرده اید قید نمایید. در این صورت بعد از بررسی در صورت تایید واحد مربوطه همزمان با واریز پورسانت های برگشتی سایر نمایندگان، پورسانت برگشتی شما نیز واریز می شود.

2 - چگونه کنترل کنم که پورسانت به حساب من واریز شده است؟

در دفتر کاری خود، در منوی سمت راست گزینه گزارش پاداش می توانید جزئیات پورسانت و پاداش های خود را مشاهده کنید. سپس، پروفایل خود را چک کنید و مطمئن شوید که شماره حساب مندرج در آن صحیح است. (در صورتی که شماره حساب ثبت شده در پروفایل شما اشتباه است، مطابق سوال فوق عمل کنید)

* شماره حساب باید مربوط به بانک ملت و به نام صاحب جایگاه باشد. در صورتی که قصد دارید از شماره حساب شخص دیگری استفاده کنید حتما می بایست فرم مربوط به این مورد را پر کرده و هر دو شخص یعنی هم شخص صاحب حساب و هم شخص صاحب جایگاه آن را امضا کرده و اثر انگشت خود را بر روی آن ثبت کنند و برای واحد خدمات مشتریان ارسال کنند.

* اگر از موارد فوق اطمینان دارید ولی با این حال، پورسانتی به حساب شما واریز نشده است، پرینت بانکی مهر شده از شماره حساب مندرج در دفتر کاری خود را از تاریخ 1 تا 10 آن ماه را اسکن نموده و از طریق تیکت با عنوان عدم دریافت پورسانت درخواست خود را برای واحد خدمات مشتریان پرشین وی ارسال کنید. بعد از انجام بررسی های لازمه پاسخ شما بر روی تیکت ارسالی‌تان داده خواهد شد.

3 - آیا می توانم فاکتور ثبت شده خود را لغو کنم؟

بله، می توانید فاکتور خود را با رعایت شراط ذیل لغو نمایید:

1- اعلام لغو سفارش باید به صورت ارسال تیکت تا ساعت 08:30 صبح روز پس از ثبت سفارش انجام شود.

2- فقط شخص صاحب سفارش مجاز به اعلام لغو سغارش می باشد.

3- مدت زمان عودت وجه تا نهایتا 48 ساعت کاری پس از لغو آن سفارش می باشد.

4- وجه سفارش به شماره حساب بانک ملت ثبت شده در دفتر کاری شما واریز خواهد شد.

4 - مبلغ فاکتور را پرداخت کرده ام و پول از حساب من کسر شده است، اما سفارش تأیید نشده است. چه باید بکنم؟

در صورتیکه پول از حساب شما کسر شده اما سفارشی برای شما ثبت نشده باشد در ابتدا می بایست تا 72 ساعت بعد از ثبت آن منتظر بمانید درصورتی که پس از 72 ساعت پول به حساب شما عودت داده نشد به بانک مورد نظر مراجعه کنید و پرینت حساب خود را از تاریخ ثبت سفارش تا 3 روز بعد از آن دریافت کنید در نهایت این پرینت حساب را از طریق تیکت به واحد خدمات مشتریان ارسال کرده و منتظر بمانید تا بررسی های لازمه انجام شود. درصورتی که این موضوع مورد تایید باشد مبلغ تا نهایتا 48 ساعت کاری بعد از تایید به حساب شما واریز خواهد شد.

5 - آیا می توانم مشخصات گیرنده سفارش خود را مثل نام یا آدرس تغییر دهم؟

بله. این امکان از طریق ارسال تیکت تا ساعت 08:30 صبح روز بعد از ثبت سفارش میسر است در غیر این صورت امکان ویرایش مشخصات گیرنده وجود ندارد.

6 - چگونه می توانم برای اعضاء زیر مجموعه خود در خارج از محل شعبه و در اماکن عمومی مانند سالن، تالار و ... همایش برگزار کنم؟

پیش از برگزاری هر همایش می بایست مجوز مربوطه از مرکز کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای اخذ گردد. جهت دریافت مجوز، حداقل ۲۰ روز کاری (غیر از 5شنبه، جمعه و ایام تعطیل) قبل از برگزاری هر نمایش با واحد خدمات مشتریان تماس بگیرید یا از طریق ارسال تیکت، زمان (تاریخ و ساعت)، سخنرانان همایش، متن و موضوعات سخنرانی را اعلام نمایید. همکاران ما مکاتبات لازم را انجام داده و مجوز را پس از صدور در اختیار شما قرار خواهند داد.

7 - برای فروش محصول به سازمان ها یا ادارات یا شرکت در نمایشگاه، چگونه می توانم «معرفی نامه» دریافت کنم؟

برای دریافت معرفی نامه به واحد خدمات مشتریان پرشین وی تیکتی ارسال نمایید و در آن درخواست خود را به صورت کامل شرح دهید.‏ گواهی مربوطه بعد از تأیید درخواست صادر و برای شما ارسال خواهد شد.

معرفی نامه صرفاْ به نام و کدملی صاحب جایگاه صادر می شود.

پیش از شرکت در هر نمایشگاه در خصوص حضور یا عدم حضور از خود شرکت استعلام نمایید 

8 - کلمه عبور خود را فراموش کرده ام. چگونه می توانم کلمه عبور جدید دریافت کنم؟

در صفحه ورود به دفتر کار، روی گزینه (رمز عبور را فراموش کرده اید؟) کلیک کنید. بعد از آن صفحه ای برای شما باز خواهد که در آن جا می بایست کد ملی، شماره موبایل و یا ایمیل تان را وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه ارسال کد اعتبارسنجی کلیک کنید. لطفا صفحه را تا زمان دریافت کد اعتبار سنجی باز نگه دارید.

زمانی که کد اعتبارسنجی به موبایل شما پیامک و یا به ایمیلتان ارسال می شود می بایست آن را در صفحه جدیدی که برای شما باز خواهد شد وارد نمایید. همچنین رمزعبور جدیدی برای خود در نظر بگیرید و در همین قسمت آن را وارد کنید.

در صورتی که درخواست خود را با شماره تلفن همراه ثبت کرده اید، باید امکان دریافت پیامک تبلیغاتی برای شماره شما فعال باشد. در غیر این صورت، پیامک به دست شما نمی رسد.

درصورتی که آدرس ایمیل خود را وارد کرده اید امکان دارد ایمیل ارسال شده توسط سیستم در پوشه Spam شما باشد.

اگر همچنان در دریافت رمز جدید مشکل دارید، با واحد خدمات و پشتیبانی تماس بگیرید.

سوالات متداول نماینده فروش
1 - چگونه می توانم فعالیت خود را در پرشین وی آغاز کنم؟

بهترین کار این است که با شخصی که پرشین وی را به شما معرفی کرده است، فعالیت خود را آغاز کنید، اما چنانچه شخص خاصی معرف شما نبوده است، باید نام و نام خانوادگی، شهر محل سکونت، سطح تحصیلات، سن، سابقه فعالیت و شماره تماس خود را به واحد خدمات مشتریان شرکت اعلام نمایید. همکاران ما در این واحد در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و یکی از نمایندگان مورد تأیید شرکت را به عنوان معرف به شما معرفی می کنند تا پس از معارفه و آشنایی با وی مشغول به کار شوید.

2 - آیا می توانم مستقیم و بدون معرف فعالیت کنم؟

بازاریابی شبکه ای تجارتی آموزش محور است و شما برای موفقیت در آن نیاز به کمک افرادی دارید که دانش و تجربه لازم را داشته و پیش از شما مسیر موفقیت را پیموده باشند، به همین دلیل توصیه می شود که تجارت خود را با همکاری نماینده های فروش پیش ببرید.

3 - آیا امکان ثبت نام و فعالیت در پرشین وی برای اتباع خارجه وجود دارد؟

بله. از آنجایی که اتباع خارجه دارای کد ملی نیستند، باید جهت ثبت نام در سایت، کد ​یکتا  خود را به جای کد ملی وارد ​نمایند. توجه داشته باشید که در این حالت اتباع خارجه باید به جای تصویر کارت ملی، تصویر مدرک شناسایی (گذرنامه، کارت کار و ...) را بارگذاری نمایند.

4 - آیا می توانم به طور همزمان در دو شرکت بازاریابی شبکه ای فعالیت کنم؟

خیر، کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای فعالیت بازاریابان در بیش از یک شرکت بازاریابی شبکه ای قانونی را ممنوع اعلام کرده است. در همین راستا، به محض ثبت نام فرد در یکی از شرکت های قانونی بازاریابی شبکه ای، یک شناسه کاربری اختصاصی با نام «کد واحد بازاریابی» به وی تخصیص می یابد. این کد در صفحه کاربری شخص، قابل مشاهده است و تا زمانی که فرد در عضویت شرکت باشد، امکان ثبت نام و فعالیت در سایر شرکت های بازاریابی شبکه ای را ندارد و جهت شروع فعالیت در شرکت دیگر، باید از عضویت در شرکت انصراف داده و پس از تأیید و آزاد شدن کد واحد، نسبت به ثبت نام در شرکت دیگر اقدام نماید.

5 - آیا ارسال قرارداد بازاریابی شبکه ای الزامی است؟

بله، بر اساس اعلام کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای، بازاریابان جهت فعالیت بازاریابی شبکه ای و دریافت پورسانت، ملزم به تکمیل فرم قرارداد مربوطه و عقد قرارداد کتبی هستند.

6 - آیا امکان تغییر نام و نام خانوادگی یا تصویر کارت ملی وجود دارد؟

امکان تغییر این اطلاعات از دفتر کاری توسط شما وجود ندارد؛ شما عزیزان فیروزه ای می بایست با ارسال تیکت درخواست خود را به واحد خدمات مشتریان پرشین وی اعلام نمایید. این درخواست توسط واحد خدمات مشتریان بررسی خواهد شد و  چنانچه دلایل شما برای انجام این تغییر موجه باشد، اطلاعات شما ویرایش می گردد.

7 - چگونه می توانم از فعالیت و عضویت در شرکت انصراف دهم؟

اگر قصد لغو عضویت و قطع همکاری با پرشین وی را دارید به دو صورت می توانید قرارداد خود را لغو ​نمایید. در درجه اول می توانید به دفتر کاری خود مراجعه کرده و به قسمت پرشین وی من بروید و در قسمت پایین صفحه بر روی گزینه لغو قرارداد که به رنگ قرمز نوشته شده کلیک ​نموده و مراحل لغو را تکمیل نمایید. توجه داشته باشید که آزاد شدن کد واحد بازاریابی شما ۱۵ روز کاری زمان خواهد برد. بعد از گذشت این 15 روز، می‌توانید در هر شرکت دیگری ثبت نام و فعالیت نمایید.درصورتیکه موفق به انجام لغو جایگاه خود نشدید با واحدخدمات مشتریان جهت راهنمایی تماس بگیرید.

8 - چگونه می توانم مجددا بعد از لغو قرارداد فعالیت داشته باشم؟

بعد از لغو قرارداد اگر قصد همکاری مجدد با شرکت را داشته باشید، می توانید از بالاسری خود درخواست نمایید که از طریق تیکت درخواست فعال شدن جایگاه شما را ارسال نمایند. در صورتی که دسترسی به لیدر بالاسری خود را ندارید می توانید پس از گذشت 3 ماه از تاریخ لغو خود مجددا در سایت پرشین وی عضو شوید و شروع به فعالیت مجدد نمایید.

9 - هنگام ثبت نام با پیغام «این کدملی تکراری می باشد» مواجه می شوم. چه باید بکنم؟

یکی از دو علت زیر را بررسی کنید:

1- قبلاً در یکی از شرکت های بازاریابی شبکه ای تحت نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نام کرده اید. بنابراین، باید آن جایگاه ثبت شده را لغو نموده و تا 15 روز کاری تأمل نمایید تا کد ملی شما جهت ثبت نام مجدد آزاد گردد.

2- قبلاً عضو شرکت پرشین وی بوده اید و به دلیل عدم فعالیت، جایگاه شما غیرفعال شده است. برای فعالسازی مجدد جایگاه، با خدمات مشتریان تماس بگیرید.

10 - تا چه زمانی جایگاه کاری من در شرکت پرشین وی فعال خواهد بود؟

برای فعال نگاه داشتن جایگاه خود می بایست ماهیانه​100000 ​امتیاز خرید ثبت کنید. افراد فعال می توانند از فروش اعضاء زیرمجموعه خود بر اساس طرح درآمدزایی، درآمد کسب کنند اما نمایندگانی که فروش آنها در پایان ماه کمتر از ​100000 امتیاز باشد، تنها از فروش خود پورسانت دریافت کنند. اما چنانچه زیرمجموعه ای داشته باشند، پورسانت فروش گروهی دریافت نخواهند کرد.

* افرادی که به مدت سه ماه متوالی سفارشی ثبت نکنند، از ماه چهارم غیرفعال دائم شناخته شده و زیرمجموعه های او خود بخود به اولین معرف فعال در بالاسرش منتقل خواهند شد.

11 - برای فعالسازی مجدد جایگاه خود چه باید بکنم؟

می توانید برای فعال شدن جایگاه خود با واحد خدمات مشتریان تماس گرفته تا جایگاه برای شما فعال شود.

12 - پورسانت خود را چه زمانی دریافت می کنم؟

پورسانت های قابل پرداخت به شرح ذیل به حساب نمایندگان واریز می گردد:

گروه اول: افرادی که شماره حساب مندرج در پروفایل آنها صحیح بوده تا هفت روز کاری اول ماه بعد پورسانت خود را دریافت می کنند.

گروه دوم: افرادی که به علت اشتباه بودن شماره حساب، پورسانتشان برگشت خورده که باید از طریق گزینه پشتیبانی شماره حساب صحیح را اعلام کنند. این گروه در صورت اعلام به موقع تقریبا اواخر ماه بعد پورسانت برگشتی خود را دریافت می کنند.

13 - آیا امکان تغییر شماره حساب وجود دارد؟

بله، برای هر فرد تنها یک بار امکان تغییر شماره حساب وجود دارد. اصلاح شماره حساب از طریق ارسال تیکت و با طی مراحل زیر امکان‌پذیر است:

1- ابتدا وارد دفتر کاری خود شده و با انتخاب گزینه پشتیبانی از منوی سمت راست و بعد کلیک بر روی ثبت درخواست جدید و در نهایت ثبت عنوان ویرایش شماره حساب، شماره حساب بانک ملت خود را یادداشت کرده و درخواست خود را مبنی بر ویرایش شماره حساب به صورت کامل عنوان کنید.

2- شماره حساب جدید شما توسط کارشناسان واحد خدمات مشتریان کنترل شده ، این شماره در پروفایل شما ثبت خواهد شد.

* شماره حساب حتماً باید به نام صاحب جایگاه باشد. در صورتی که قصد دارید از شماره حساب شخص دیگری استفاده کنید حتما می بایست فرم مربوط به این مورد را پر کرده و هر دو شخص یعنی هم شخص صاحب حساب و هم شخص صاحب جایگاه آن را امضا کرده و اثر انگشت خود را بر روی آن ثبت کنند و برای واحد خدمات مشتریان ارسال کنند.

* هنگام ثبت شماره حساب هیچ علامتی مانند ممیز، خط تیره و ... را وارد نکنید.

* اگر سابقه دریافت پورسانت را داشته باشید، فقط یک بار امکان تغییر شماره حساب وجود خواهد داشت.

* برای دریافت پورسانت های برگشتی خود می توانید در متن تیکت مربوط به تغییر شماره حساب، ماه هایی را که پورسانت دریافت نکرده اید قید نمایید. در این صورت بعد از بررسی در صورت تایید واحد مربوطه همزمان با واریز پورسانت های برگشتی سایر نمایندگان، پورسانت برگشتی شما نیز واریز می شود.

14 - چگونه کنترل کنم که پورسانت به حساب من واریز شده است؟

در دفتر کاری خود، در منوی سمت راست گزینه گزارش پاداش می توانید جزئیات پورسانت و پاداش های خود را مشاهده کنید. سپس، پروفایل خود را چک کنید و مطمئن شوید که شماره حساب مندرج در آن صحیح است. (در صورتی که شماره حساب ثبت شده در پروفایل شما اشتباه است، مطابق سوال فوق عمل کنید)

* شماره حساب باید مربوط به بانک ملت و به نام صاحب جایگاه باشد. در صورتی که قصد دارید از شماره حساب شخص دیگری استفاده حتما می بایست فرم مربوط به این مورد را پر کرده و هر دو شخص یعنی هم شخص صاحب حساب و هم شخص صاحب جایگاه آن را امضا کرده و اثر انگشت خود را بر روی آن ثبت کنند و برای واحد خدمات مشتریان ارسال کنند.

* اگر از موارد فوق اطمینان دارید ولی با این حال، پورسانتی به حساب شما واریز نشده است، پرینت بانکی مهر شده از شماره حساب مندرج در دفتر کاری خود را از تاریخ 1 تا 10 آن ماه را اسکن نموده و از طریق تیکت با عنوان عدم دریافت پورسانت درخواست خود را برای واحد خدمات مشتریان پرشین وی ارسال کنید. بعد از انجام بررسی های لازمه پاسخ شما بر روی تیکت ارسالی‌تان داده خواهد شد.

15 - آیا می توانم محصولات پرشین وی را در فروشگاه ها به فروش برسانم؟

بر اساس قوانین نظارتی بر بازاریابی شبکه ای، فروش محصولات به صورت ویترینی و یا فروشگاه های ثابت (مکان های ثابت تجاری) ممنوع می باشد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه، شخص متخلف برای بار اول به مدت یک ماه تعلیق، باردوم دو ماه و تکرار برای بار سوم جایگاه وی بلاک می شود. ​

16 - چگونه می توانم کالایی را مرجوع کنم؟

اگر موفق نشوید محصول خریداری شده خود را به فروش برسانید با رعایت شرایط و طی کردن مراحل ذیل می توانید محصول خریداری خود را عودت دهید:

1- کالایی که قصد بازگرداندن آن را دارید حداقل باید6 ماه تاریخ مصرف داشته باشد.

2- این کالا بر روی سایت پرشین وی موجود و قابل فروش باشد.

3- درخواست برگشت محصول فقط از جانب ثبت کننده سفارش قابل قبول است.

4- حواله های مرتبط به این کالا موجود باشد.

5- محصولات باید پلمپ و یا بسته بندی آنها آکبند باشد.

6- و در نهایت عکس واضح از محصولات مد نظر باید ضمیمه درخواست کتبی ارسال گردد.

هزینه ارسال محصول و سالم رسیدن به شرکت بر عهده خود مشتری است و در صورتیکه محصولات، آسیب دیده به انبار ارسال گردد مورد قبول واقع نمی شود و برگشت می خورد.

در صورتی که کالای شما این شرایط را دارد درخواست خود را از طریق تیکت اعلام نمایید و پس از تایید و انجام هماهنگی های لازمه، نسبت به ارسال کالا توسط شما به انبار پرشین وی اقدام می شود و پس از آن مبلغ این کالا با کسر حدودا 50% قیمت درج شده در فاکتور به دلیل هزینه های مربوط به ارسال و بسته بندی، انبار و پورسانت های متعلقه به حساب شما واریز خواهد شد.

توجه داشته باشیدکه پیش از ارسال محصول، حتما با واحد خدمات مشتریان هماهنگی های لازم را به صورت تیکت انجام داده و به هیچ وجه کالایی را بدون هماهنگی به انبار مرکزی یا شعبه محل سکونت ارسال نکنید.

همچنین ذکر شماره سفارش مربوط به محصول خریداری شده و تعداد و مشخصات دقیق محصول مد نظر در درخواست اولیه الزامی است.

17 - یک یا چند اقلام از کالاهای ارسال شده در سفارش من مشکلاتی از قبیل پارگی، ترکیدگی، له شدگی دارد. چه باید بکنم؟

لطفا از دریافت بسته‌های آسیب‌ دیده خودداری نموده و آن را تحت هیچ شرایطی از پست تحویل نگیرید و در صورت سالم بودن کارتن، تا زمانی که اطمینان قطعی از سالم بودن کالاهای آن ندارید، کارتن اصلی را حفظ نمایید زیرا در صورت موجود نبودن کارتن از پیگیری مشکل به وجود آمده معذوریم. در صورت کسری و معیوب بودن کالا در ابتدا از تمام زوایای جعبه( دور تا دور جعبه، بالا و پایین ) و همچنین محتویات داخل آن و حواله های مربوطه عکس و فیلم در غالب تیکت برای واحد خدمات مشتریان ارسال نمایید. در درجه اول این موضوع می بایست از سوی کارشناسان واحد خدمات مشتریان تایید شود بعد از تایید از سوی این واحد درخواست شما برای واحد کنترل کیفیت ارسال می شود. در صورت تایید از جانب واحد کنترل کیفیت، محصولی که دچار آسیب شده است برای شما ارسال و یا آماده ارسال با فاکتور بعد شما خواهد کرد. توجه داشته باشید که کالا و یا کالاهایی که دچار آسیب شده اند تنها با همان کالا تعویض خواهد شد این بدان معناست که امکان تعویض این کالا با کالای دیگر نیست.

 

18 - یک یا چند مورد از کالاهایی که سفارش داده ام، ارسال نشده است. چه کار کنم؟

در ابتدا تمام اطلاعات مربوط به سفارش خود را اعم از شماره سفارش مذکور، عکس واضحی از تمام زوایای جعبه و همچنین لیبل پست را از طریق تیکت به واحد خدمات مشتریان اعلام نمایید تا توسط واحد کنترل کیفیت بازبینی شود. در صورت تأیید این واحد، کالای کسری برای شما ارسال و یا آماده ارسال با فاکتور بعد شما خواهد شد.

19 - محصولاتی که دریافت کرده ام با اقلام سفارش داده شده در فاکتور مغایرت دارد. چه باید بکنم؟

در صورتی که کالای دریافتی شما با کالای ثبت شده در فاکتورتان مغایرت دارد، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور مورد نظر و یک تصویر از کل محصولات سفارش و عکس از حواله ارسالی از طریق تیکت به واحد خدمات مشتریان ارسال نمایید. پس از تایید توسط کارشناسان واحد خدمات مشتریان درخواست شما برای واحد کنترل کیفیت ارسال خواهد شد. واحد کنترل کیفیت نیز پس از بازبینی های لازمه در صورت تایید، آن محصول را برای شما ارسال و یا آماده ارسال با فاکتور بعد شما خواهد کرد.

20 - آیا می توانم فاکتور ثبت شده خود را به نام شخص دیگری انتقال دهم؟

این امکان وجود ندارد.

21 - آیا می توانم فاکتور ثبت شده خود را لغو کنم؟

1- در ابتدا درخواست خود را مبنی بر لغو سفارش از طریق تیکت به واحد خدمات مشتریان پرشین وی اطلاع دهید.

2- توجه داشته باشید که فقط شخص صاحب سفارش مجاز به اعلام لغو سفارش از طریق تیکت می باشد.

3- زمان اعلام لغو سفارش بسیار اهمیت دارد. توجه داشته باشید که اعلام لغو سفارش تنها تا ساعت 8:30صبح روز پس از ثبت سفارش میسر است و بعد از آن این امکان وجود ندارد.

4- هزینه سفارش 24 الی 48 ساعت کاری پس از ثبت لغو سفارش به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

5- وجه سفارش به شماره حساب بانک ملت ثبت کننده سفارش واریز خواهد شد.

22 - مبلغ فاکتور را پرداخت کرده ام و پول از حساب من کسر شده است، اما فاکتور تأیید نشده است. چه باید بکنم؟

اگر با گذشت یک ساعت فاکتور شما تأیید نشد، دلیل آن ممکن است اختلال در شبکه های بانکی باشد؛ در این صورت، تا 72 ساعت بعد پول به حساب شما برمی گردد. اگر پس از 72 ساعت پول به حساب شما برنگشت، به بانک مورد نظر مراجعه کرده و پرینت حساب خود را از همان روزی که سفارش خود را ثبت کرده اید تا 72 ساعت بعد از آن را از بانک گرفته و برای واحد خدمات مشتریان پر غالب تیکت ارسال نمایید و بعد از آن منتظر پیگیری و اعلام نتیجه باشید.

23 - اگر نخواهم که پرینت فاکتور در سفارش من قرار بگیرد، چه باید بکنم؟

بر اساس ماده 8 قانون تعزیرات حکومتی مصوب 23/12/67، کلیه فروشندگان ملزم به صدور فاکتور و ارائه آن به خریداران خود می‌باشند. به همین دلیل، امکان ارسال بسته سفارش بدون فاکتور چاپی وجود ندارد و فاکتور چاپ شده هر سفارش در بسته مربوطه آن قرار خواهد گرفت.

24 - آیا می توانم مشخصات گیرنده سفارش خود را مثل نام یا آدرس تغییر دهم؟

امکان ویرایش مشخصات گیرنده ( آدرس، نام تحویل گیرنده و...) به غیر از استان و شهر  پیش از بسته بندی سفارش، وجود دارد. این بدان معناست که شما می بایست تا نهایتا ساعت 8:30 صبح روز پس از ثبت سفارش از طریق ارسال تیکت درخواست خود را مبنی بر تغییر مشخصات گیرنده اعلام نمایید.

25 - چطور می توانم از وضعیت سفارش خود اطلاع پیدا کنم؟

به ازای هر سفارش ثبت شده، یک کد رهگیری به شما تعلق خواهد گرفت، که این کد در دفتر کاری شما در قسمت سفارشات من قابل رویت است. با کپی کردن این کد رهگیری و وارد کردن آن در سایت پست به آدرس https://tracking.post.ir/ می توانید وضعیت بسته خود را بررسی کنید.

26 - چگونه می توانم برای اعضاء زیرمجموعه خود در خارج از محل شعبه و در اماکن عمومی مانند سالن، تالار و... همایش برگزار کنم؟

پیش از برگزاری هر همایش باید مجوز مربوطه را از مرکز کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای اخذ گردد. جهت دریافت مجوز، حداقل ۲۰ روز کاری (غیر از 5شنبه، جمعه و ایام تعطیل) قبل از برگزاری هر نمایش تیکتی به واحد خدمات مشتریان که شامل زمان (تاریخ و ساعت)، سخنرانان همایش، متن وموضوعات سخنرانی می باشد ارسال نمایید. همکاران ما مکاتبات لازم را انجام داده و مجوز را پس از صدور در اختیار شما قرار خواهند داد.

27 - چگونه می توانم برای سفارشات خود مُهر نمایندگی داشته باشم؟

درخواست خود جهت ساخت مُهر نمایندگی ‏را از طریق تیکت به واحد خدمات مشتریان پرشین وی ارسال نمایید‏ پس از آن، معرفی نامه مربوطه برای شما ارسال می گردد. این معرفی نامه شامل اجازه شرکت و همچنین اطلاعاتی است که مجاز هستید روی مُهر خود درج کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از هر گونه مُهر دارای لوگوی پرشین وی یا آدرس، شماره ثبت، شماره مجوز، آدرس هر یک از دفاتر و شعب شرکت ممنوع بوده و به عنوان مصداقی از جعل اسناد قابل پیگرد قضایی خواهد بود.

28 - جهت برگزاری جلسه آموزشی، چگونه می توانم کلاس رزرو کنم؟

درخواست خود را با در نظر گرفتن نکات ذیل، به مسئول شعبه ارائه دهید:

1- تشکیل کلاس آموزشی تنها در محل شعبه مجاز است.

2- کلاس های آموزشی بر اساس رتبه تجاری، در اختیار نمایندگان قرار می گیرند. به این ترتیب که اشخاص دارای رتبه بالاتر برای رزرو کلاس ها در اولویت قرار دارند.

3- 72 ساعت قبل از برگزاری کلاس باید جهت رزرو آن اقدام نمایید و از تأیید آن مطمئن شوید.

4- در صورتی که بیش از یک ساعت از زمان تعیین شده جهت تشکیل کلاس بگذرد، مسئول شعبه می تواند رزرو را کنسل نموده و کلاس را به فرد دیگری واگذار کند.

5- اگر می خواهید کلاسی را کنسل کنید، حتماً به مسئول شعبه اطلاع دهید.

توجه داشته باشید که اگر دلیل کنسل کردن کلاس غیرموجه باشد و یا این موضوع تکرار شود، دیگر نمی توانید به نام خود کلاسی را رزرو نمایید.

29 - برای فروش محصول به سازمان ها یا ادارات یا شرکت در نمایشگاه، چگونه می توانم «معرفی نامه» دریافت کنم؟

برای دریافت معرفی نامه در ابتدا می بایست به واحد خدمات مشتریان پرشین وی تیکت ارسال نمایید. گواهی مربوطه بعد از تأیید درخواست صادر و برای شما ارسال خواهد شد.

معرفی نامه صرفا به نام و کدملی صاحب جایگاه صادر می شود.

پیش از شرکت در هر نمایشگاه در خصوص حضور یا عدم حضور از خود شرکت استعلام نمایید.

30 - برای خریدارانی که از من درخواست «فاکتور رسمی» می کنند، چگونه می توانم «فاکتور رسمی» دریافت کنم؟

در ابتدا درخواست خود را از طریق تیکت به واحد خدمات مشتریان پرشین وی ارسال نمایید. هنگام ثبت سفارش و درخواست فاکتور رسمی این نکات را مد نظر داشته باشید:

1- به دلیل الزامات وزارت محترم بازرگانی و اداره مالیات امکان تغییر در تعداد و نوع کالاهای یک فاکتور وجود ندارد و دقیقاً همان فاکتور صادر شده در سایت به عنوان فاکتور رسمی صادر خواهد شد، فقط «اطلاعات خریدار» به «اطلاعات شرکت مورد نظر» تغییر خواهد کرد. بنابراین، برای هر سفارش رسمی خود یک فاکتور ثبت کنید تا هنگام صدور فاکتور رسمی و ارائه آن به شرکت مورد نظر با مشکل مواجه نشوید.

2- شرکت هیچگونه تعهدی نسبت به فاکتورهای صادر شده خارج از سیستم مالی نخواهد داشت و تنها مرجع قانونی صدور فاکتور رسمی واحد مالی پرشین وی هست.

3- تنها تا پایان فصل فرصت دارید تا با ارائه درخواست خود، نسبت به دریافت فاکتور رسمی اقدام نمایید.

4- هر درخواست فاکتور رسمی که توسط شرکت تأیید و فاکتور رسمی آن صادر شود، به نام شخص جدید در گزارشات فصلی قانونی در نظر گرفته خواهد شد. بنابراین، مسئولیت هر گونه مشکل در این زمینه به عهده شخص نماینده خواهد بود.

31 - در صورت مشاهده محصولات پرشین وی در یک فروشگاه، چه باید بکنم؟

فروش محصولات پرشین وی در فروشگاه ها و مکان های ثابت تجاری ممنوع است. در صورتی که در این زمینه تخلفی را مشاهده کردید، گزارش و عکس فروشگاه را برای واحد خدمات مشتریان به صورت تیکت ارسال نمایید. این موضوع در اسرع وقت پیگیری شده و براساس ضوابط پیش بینی شده، با شخص متخلف برخورد خواهد شد.

32 - در صورت مشاهده فروش محصولات پرشین وی با قیمتی کمتر از قیمت تعیین شده، چه باید بکنم؟

در صورت مشاهده تخلف ارزان فروشی محصولات پرشین وی در نمایشگاه ها، شبکه های اجتماعی و ...، گزارش و عکس مربوطه را برای واحد خدمات مشتریان ارسال به صورت تیکت نمایید. این موضوع در اسرع وقت پیگیری شده و بر اساس ضوابط پیش بینی شده، با شخص متخلف برخورد خواهد شد.

33 - ​چگونه انتقادات و پیشنهادات خود را به شرکت اعلام کنم؟

هر گونه انتقاد یا پیشنهاد را از طریق واحد خدمات مشتریان اعلام نمایید. همکاران ما آن را به اطلاع واحد مربوطه خواهند رساند.

34 - چگونه می توانم اعلام کسری یا خرابی محصول را داشته باشم؟

فیروزه ای عزیز از تاریخ خرید کالا، حداکثر تا 15 روزکاری فرصت دار​ید که از طریق تیکت اطلاع رسانی نمایند . شایان ذکر است بعد از زمان مقرر شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال ​این مشکل نخواهد داشت.

35 - ایا مامور پست می‌تواند از مرجوع کردن بسته‌ای که صدمه دیده امتناع کند؟

طبق قرارداد شرکت پرشین وی با پست جمهوری اسلامی همه بسته‌ها شامل بیمه مفقودی و خسارت می‌باشند. اگر بسته‌ای اسیب دیده و کارتن آن دچار پارگی و نشتی شده باشد، شما می‌بایست در حضور مامور پست، کارتن را باز کرده و تعداد محصولات را صورت‌جلسه نمایید. و مامور پست باید مشخصات خود را یادداشت و صورت‌جلسه را امضا نمایید. بسته برگشتی می بایست در پست منطقه ثبت سیستمی شود و به انبار شرکت عودت داده شود. در نهایت، کارهای ارسال مجدد بسته بعد از طی مراحل اداری مجدد انجام خواهد شد.

36 - آیا برای برقراری تماس با شرکت پرشین وی ( 90001444 ) نیاز به گرفتن کد 021 می باشد؟

شماره تلفن شرکت پرشین وی از نوع SIP Trunk می باشد و نیاز به گرفتن کد 021 نمی باشد.

سوالات متداول مشتری
1 - چگونه می توانم محصولات پرشین وی را بدون عضویت در سایت تهیه نمایم؟

پرشین وی دارای ساختار بازاریابی شبکه ای است. لذا محصولات فقط از طریق نمایندگان به فروش می رسند. ضمن آنکه خرید از نماینده فروش ما به نفع شماست زیرا می توانید از خدمات مشاوره رایگان و پشتبانی نماینده نیز بهره‌مند شوید. بنابراین:

1- در صورتی که قبلاً از محصولات شرکت استفاده کرده اید، بهترین راه این است که محصولات مورد نظر خود را از همان نماینده‌ای که محصولات را از او خریده اید، تهیه نمایید.

2- در صورتی که شماره تماس نماینده فروش پرشین وی (معرف محصولات) را ندارید ولی نام او را به خاطر دارید، نام نماینده فروش را به واحد خدمات مشتریان اعلام نمایید تا راهنمایی لازم صورت پذیرد.

3- اگر نام معرف خود را به خاطر ندارید، نام و نام خانوادگی خود، شهر محل سکونت، شماره تماس و نام محصول مورد نظرخود را از طریق واحد خدمات مشتریان اعلام نمایید. همکاران ما ظرف 24 ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت و نماینده نزدیک به محل مورد نظر را به شما معرفی خواهند کرد.

کلیه محصولات ما در تمام شهرها به قیمت مصرف کننده یعنی همان قیمت درج شده روی کالا به فروش می رسند و نماینده‌های فروش حق فروختن این کالاها را با قیمت های بیشتر ندارند.

2 - آیا می توانم محصولات پرشین وی را از فروشگاه تهیه کنم؟

خیر. محصولات پرشین وی فقط از طریق نمایندگان به فروش می رسند.

3 - آیا محصولات پرشین وی دارویی هستند؟

خیر. محصولات پرشین وی در طبقه محصولات مراقبتی و سلامتی دسته بندی می شوند و اکثر محصولات این شرکت پایه گیاهی دارند و با توجه به استراتژی شرکت مبنی بر ایجاد و حفظ سلامتی کلیه محصولات شرکت تاکید بر حفظ سلامتی و کمک به بهبود دارند.

4 - یک یا چند اقلام از کالاهای ارسال شده در سفارش من مشکلاتی از قبیل پارگی، ترکیدگی، له شدگی و ... دارد، چه باید بکنم؟

ابتدا دقت نمایید که بسته آسیب دیده بر اساس ظاهر بسته نباید از پست تحویل گرفته شود در صورتی‌که ظاهر بسته سالم و عاری از نشانه های خیس شدن و نشتی، له شدگی، پارگی و .... هست به محض دریافت بسته، تصویر کالای دریافتی خود را به نماینده ای که محصول را از وی خرید نموده اید ارسال نمایید تا در اسرع وقت، ایشان به واحد پشتیبانی مشتریان اطلاع داده و موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد در صورت تایید نماینده از شما خواهد خواست که کالای اسیب دیده را به وی تحویل دهید تا کالای اسیب دیده از سمت شرکت مجددا برای شما ارسال شود.

5 - محصولاتی که دریافت کرده ام با اقلام سفارش داده شده مغایرت دارد، چه کار کنم؟

در صورتی که کالای دریافتی شما با کالای سفارش داده شده مغایرت دارد ، با نماینده فروشی که محصول را از وی دریافت کرده‌اید تماس بگیرید و موضوع را از او پیگیری نمایید.

6 - چرا قیمت مندرج روی محصول دریافتی با قیمت پرداختی مغایرت دارد؟

معیار شرکت در این زمینه، قیمت مندرج در سایت هنگام ثبت سفارش (قیمت ثبت شده در فاکتور) است.

7 - آیا امکان مرجوع کردن محصولات وجود دارد؟

بله. با توجه به سیاست مشتری مداری شرکت امکان مرجوع کردن محصولات وجود دارد. بدین منظور، موضوع را با نماینده فروشی که محصول را از او تهیه کرده اید در میان بگذارید. اگر طی چهار روز نماینده فروش نسبت به مرجوع کردن محصولات شما اقدام نکرد، درخواست خود را مستقیما به واحد خدمات مشتریان ارائه دهید.